Když se s někým bavím o tom, jak by měla vypadat komunikační kampaň určité firmy, vždycky především říkám, že by měla být v synergii se všemi složkami firemní identity.
Ideální stav je takový, kdy firma nebo organizace rozvíjí všechny složky své identity současně a vzájemně. Tímto způsobem budovaná firemní identita pak významně posiluje pozici firmy na trhu a její vnímání zákazníky. Než si ozřejmíme, proč tomu tak je, podívejme se nejprve na to, jaké základní složky do firemní identity (Corporate Identity) patří.
Z výše uvedených příkladů vyplývá, jak úzce jsou jednotlivé prvky firemní identity provázané. Proto byť i jeden slabší článek ve vaší firemní mozaice vám může působit zbytečné ztráty. Nezaměřujte se tedy pouze na produkt, neklaďte důraz pouze na marketing. Snažte se, aby všechny čtyři složky dosahovaly pokud možno shodné úrovně, a samozřejmě ideálně té nejvyšší. Jedině tak nebudete peníze investované na jedné straně tratit na straně druhé. A uvidíte, že to na vašich výsledcích bude brzy znát.